Kundservice på dina villkor

E-post, telefon, livechatt eller frågeforum – hur föredrar du att få svar på dina frågor? På Collector vill vi finnas tillgängliga när du behöver oss, på det sätt du vill kontakta oss. Därför arbetar vi ständigt med att utveckla vår kundservice.

kundservice_image

På vårt Contact Center arbetar 50 personer på heltid – supportade av ytterligare 35 timanställda – med att hantera våra kunders förfrågningar så snabbt och smidigt som möjligt. Varje månad tar de emot ca 80 000 inkommande kontakter!

Sedan i februari kommer en ansenlig del av våra kunders generella frågor genom en ny chattfunktion som vi själva byggt för att den ska passa våra kunders behov och frågor. Du kan alltså välja att kontakta oss på det sätt som passar dig bäst: via telefon, chatt eller e-post. Eller varför inte ställa en fråga i vårt forum?

Genom åren har vi nämligen byggt upp en gedigen samling med svar på de vanligaste frågorna i vårt frågeforum. Ta en titt och sök efter din fråga där nästa gång du undrar över någonting så kanske du hittar svaret redan innan du behöver kontakta oss.

Bra betyg i kundundersökningar

I arbetet med att utveckla vår kundservice är det viktigt att vi utvärderar oss själva. Därför genomför vi regelbundna NKI-undersökningar för att få en uppfattning om hur våra kunder uppfattar vår service. I den senaste undersökningen kunde vi konstatera att vår kundservice fick det sammanlagda betyget 4,38 på en 5-gradig skala vilket är ett tydligt tecken på att våra medarbetare gör ett utmärkt jobb med att hantera våra kunders ärenden. Men självklart fortsätter vi att utveckla vår service för att få ännu bättre betyg i framtiden.

Tveka inte på att höra av dig till vår kundservice nästa gång du undrar någonting om våra tjänster eller produkter.

Visste du att …

Collectors kundservice kan erbjuda service på så många som 17 olika språk – svenska, finska, norska, danska, engelska, tyska, holländska, franska, persiska, turkiska, serbiska, bosniska, kroatiska, arabiska, kurdiska, spanska och swahili.